środa, 4 stycznia 2017

Wrzeciona

Katarzyna Bagińska (prowadząca bloga Miracolo) jest autorką wzoru na beadingowe kolczyki Fagnano.
 Instrukcję znajdziecie tu oraz na blogu Royal-Stone
Pokusiłam się i też mam swoje wrzeciona :) 
Lekko wygięłam, nadałam falisty kształt i oto one:


Tutorial przejrzysty, a kolczyki robi się łatwo i przyjemnie.
Z pewnością zrobię kolejne :)




Tymi kolczykami witam Was w Nowym Roku.
Z tej okazji życzę Wam tego, co najlepsze i najważniejsze.

Oby rok 2017 spełnił Wasze oczekiwania :)





6 komentarzy:

  1. Kolczyki wyszły Ci bardzo fajnie :) Ciekawie wygląda to ich zwichrowanie. Jeśli masz ochotę, to podeślij mi zdjęcie tych kolczyków na maila. Pokażę je na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądają, to wygięcie prezentuje się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń